Äntligen lördag!

Hallå där! Amanda och jag skulle ju träna igår morse men båda försov oss, sedan kunde inte Amanda. Så jag somnade om och vaknade 40 min innan spinningen började så jag slängde på mig träningskläderna och drog ensam. Det var ruskigt jobbigt, svetten bara rann och jag andades som jag hade fått astma haha. Efter det gick jag till gymmet och tränade armar, ben och mage som dagen innan. Till sist in i stretchrummet och gjorde 100 squats med breddade ben och tårna utåt. Höll då även en viktskiva på 5 kg, också som dagen innan. Var hemma runt två och gjorde min lunch som var första målet mat den dagen, så jag var riktigt hungrig! Efter det hoppade jag in i duschen och packade. Åkte till Adams mamma och åt god middag och hade en trevlig kväll. Vi sov även där och vaknade till en god frukost också, underbart! Sol ute är det också, kan inte bli bättre. 
Nu är jag hemma och har ätit lunch, jäser lite i sängen. 
Snart ska jag plugga innan jag ger mig ut och tränar! Ska nog springa och styrketräna hemma. Gymmet stänger om mindre än en timme så jag hinner ju inte åka dit.
Ikväll ska jag ha en mysig kväll hemma, ska göra någon slags glass med bra grejer i. Kanke även ta ett bad med ansiktsmask och kolla film, var bra länge sedan jag hade mys hemma! Först ska jag ut på promenad med mamma skrev hon nu tydligen, bloggar ikväll med bilder på lördagsmyset, äntligen annat än mat. Måste ge mig med det där haha, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0