Deg i benen

Kom hem från gymmet sent, hann med medelpasset också innan jag gymmade! Följde mitt schema som jag trivs bra med, tillägger dock 200 squats som sagt. Gjorde dom med viktskiva på 10 kg idag, har normalt 5 kg på så det blev ganska svettigt haha. Träffade även Amanda i min klass där, vi försöker träna tillsammans vissa dagar, alltid roligare att vara två! Stretchar mycket efteråt, får man inte glömma. Ska ju komma ner i spagat om inte allt för många veckor så det är bara att köra. Lägger upp bild när jag lyckas! 
Har inte så mycket inspiration till bloggen har jag lagt märke till. Ska fota i helgen och försöka komma på idéer om inlägg som kan vara roligare att läsa än bara vad jag gör på dagarna. Header är ju det som måste fixas först i alla fall, mattan är ju kvar.. Är det något speciellt ni vill att jag skriver om får man gärna skriva det i en kommentar eller något, kan vara vad som helst! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0