Fick jobbet!

Har benhinneinflammation som har blivit värre på kort tid, inte så konstigt kanske. I alla fall, när jag sprang till bussen för idrotten var jag tvungen att gå istället för att det gjorde så himla ont. Så istället för coopertestet gick jag och några promenad med stavar. Gick även genon både Sundsta och Älvkullen haha.
Mötet med gyminstruktören gick väldigt bra, har nu ett fast schema jag ska hålla mig till. Fick beröm för att jag hade så bra teknik, kalaskul det. Tränade sedan igenom mitt program jag fick, innan jag gjorde 200 squats som ALLTID. Behöver inte skriva det längre när jag berättar om min träning, för den finns alltid med. Bara hoppas den ger effekt, ska även börja med fler utfallssteg. Gör så många som noll numera..
 Jobbet, fick sommarjobb att sjunga/spela och hålla på, på massa ställen i Karlstad. Så skönt, blir säkert hur bra som helst. Däremot insåg jag att det krockar med PIP så jag ska maila om det imorgon och se om det gå att lösa på något vis, vet inte vad jag ska göra annars. 
Dagens höjdpunkt var ridningen såklart, dressyr med Caligo som gick bra. Inte riktigt lika bra som förra veckan, men så är det ju ibland. Dessutom var vi tio stycken samtidigt, blir så galet trångt i ridhuset när vi är allihopa. Längtar tillbaka till gruppen jag red i innan där vi var 6 stycken. Allt flöt liksom på bättre när man inte behövde hålla koll på 9 andra hästar omkring sig. Har försökt få med min syster som fotograf på lektionerna men det har inte passat. Ska försöka få någon som fotar lite, vore kanske kul med bilder från det med. Godnatt puss :)
 
Hade roligt med knähästarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0