Fullt upp...

Hej, var några dagar sedan nu! Har haft massor att göra, tränat och framförallt pluggat. Blev av med två muntliga nationella prov i svenska som förövrigt gick väldigt bra, och även engelska. Skönt att dom är över! Så nu är det full fräs med bloggandet igen haha. Försöker äta bra fortarande, mamma har tagit hem ett TREDJE glasspaket och jag bestämde mig för att äta lite idag, sen får det räcka. Har man det inte hemma vill man inte ha, men stöter man på det i frysen bland mina bär och grönsaker blir jag helt galen och måste smaka, i alla fall första gången. Sen är det bra! Tränade med Amanda i min klass idag, var riktigt roligt. vi körde armar, axlar, mage, benpress och sedan gjorde jag 200 st squats med en vikt på 5 kilo som straff för att jag missat två dagar om inte mer, är sådär gosigt mör nu. Men det är roligt så det gjorde ingenting, kämpar på! 
Åkte till stan och solade med Astrid idag som någon slags belöning, somnade nästan. Skönt var det, dock ingenting man borde ägna sig åt. 
Imorgon är jag ledig för att matten är inställd, underbart. Då ska Amanda och jag mötas på gymmet vid tio och köra där ca 90 minuter som idag, innan vi ska på spinning klockan tolv. Sedan ska vi äta lunch tillsammans där borta, blir mysigt. Sedan är det plugg som gäller innan jag åker till Adam senare på eftermiddagen och äter middag! Resten av helgen ska ägnas åt ännu mer plugg. Har inte mycket mer att säga, hörs imorgon. Kötta kötta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0