Fuskar!

Tjenis, läget? Kom hem från skolan nyss, blev tyvärr ingen fika med Virrevictor för han kunde inte idag ändå. Ska pallra mig till Friskis snart, har piano efter fem men struntar i det. Vill verkligen träna istället. Har nämligen brutit mitt "bara äta bra" löfte. Åt mackor till frukost, pasta mm till lunch och sitter med glass framför mig haha fy. Har härmed gjort onsdagar till min äta vad jag vill dag. Kommer inte fungera annars! Så imorgon är det bara bra grejer som gäller. Mamma köpte hem två liter go glass, säkert bara för att jävlas. Går ju inte att stå emot då! 
Ska i alla fall pinna mig med två pass sen, dans och medelpass direkt efter varandra. Men i och med att jag åker dit tidigare nu kanske jag hittar på något mer innan, eller iställt för medelpasset. Borde gå på allt bara för att jag trycker i mig glass nu haha, som straff! Det roliga är att jag gjorde bra mellanmål med blåbär och keso, sköv iväg det tomma glaset med glass längre bort på bordet bara och låtsades att det inte fanns. Sämst på att hålla mig, tre dagar gick det. Skärpning, mot gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0