Godmorgon!

Vaknade nyss och gjorde specialfrukost. Ska i en till två veckor göra en "rensning" av kroppen. Så inga mjölkprodukter osv, nästan bara frukt och grönsaker. Under dagen måste man dricka mycket vatten också. Bara vatten.. På morgonen kan man dricka varmt vatten eller grönt te med citron i, ska tydligen hjälpa att rensa. Får se hur jag mår efter några dagar, känns det inte bra slutar jag såklart. Sedan träna som vanligt. Det liknar en detox fast jag tänker äta mer normalt och inte så extremt som en detox. Läste punkter på annaskipper.se på symptom som kan bli bättre om man gör en slags rensning och får ny energi av det. Kanske är dum i huvudet dom gör detta och tror att det kan funka, men jag provar några dagar. Sedan äter man som vanligt igen! Märks väl hur det kommer gå, ska skriva om det här. Nu ska jag duscha, sedan skola och efter det Step pass och Core ikväll. Blir skönt, har såndär go träningsverk idag och mer lär det bli imorgon. Ser ut som detta kan bli mer av en träningsblogg med motivationsbilder i haha. Kötta kötta, hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0