Hemmakväll

Hej igen! Lördagar är ju egentligen min enda vilodag, men tog en kort promenad med mamma och sedan en långpromenad med Amanda nummer två, som jag inte träffat på länge. Vi gick till Ica Välsiken vilket är ett par kilometer, där handlade jag bland annat kvarg och annat som tagit slut. Kom hem efter åtta, gjorde då middag och satte mig på rummet och tände ljus, satte på musik och bara mådde. Gick in i något slags mys-mode med Adam Lambert i högtalarna! Skönt att bara vara själv och göra ingenting, bästa sättet att rensa huvudet på, det och att träna. Som efterrätt blandade jag lättkvarg, vaniljkesella, en äggvita och finhackad mörk choklad. Hade det i frysen medan jag åt så det var kallt och gott sen, mums! Hittade en ansiktsmask som jag började kleta in i ansiktet, innan jag såg att det var bodybutter. Bara att torka av haha, usch. Imorgon förmiddag väntar ett medelpass och gym innan jag ska hem och plugga färdigt. Har börjat gå utan smink oftare vilket är väldigt skönt. Är helt osminkad på bilden nedan också, bra det! Snart sommarlov på tal om bra grejer, längtar som tusan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0