Inlägg för igår!

Glömde bort att blogga igår, inte meningen! Hade matte bara, sedan åkte jag hem och förberedde mig innan jag skulle på dans. Hade planerat att gå på ett medelpass innan dansen men hoppade över det me tanke på att jag kännt mig seg och hafr on i huvudet av och till i två dagar. Åt ätit god mat hela dagen i alla fall, fick med bilder på det såklart haha. Hann även med att ta kort på mig själv mellan alla matbilder, kanske var behövligt haha. Ska minska på matbilderna och blogga lite mer som förut med andra bilder också.
Blen en spontanar till Hanna direkt efter dansen, hade bestämt mig för att promenera därifrån. Blev erbjuden skjuts men jag gick istället. Självklart glömde jag jackan och så spöregnade det hela vägen. Härligt blöt och kall när jag kom fram! Vi åt i alla fall nyttig tacos med kvarg och massa grönsaker, jättegott. Sedan kom Hanna på idén att fuska med att baka en liten kladdkaka, så det gjorde vi... Fick dåligt samvete efteråt men det är väl sak samma. 
Vi skrattade massor som vanligt och åkte hem vid tio. Hade en väldigt bra kväll!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0