Min söndag!

Tjofräs bloggen, är på galet bra humör just nu! Började dagen med att vakna hos Adam, tog bussen hem vid halv fem. Därefter kom jag hem tillslut, tar alltid lång tid att komma hem på helgerna då bussarna inte är så synkade som man kan önska... När jag sitter på bussen ringer mamma och berättar att hon köpt PIP biljetter åt mig för hela veckan med camping, blev så jävla glad! Hon läste mina tankar den kvinnan. Vet massor med goa människor som ska dit så jag längtar så jag nästan spricker! Sedan kommer man såklart träffa hur mycket nytt folk som helst. Grymt kommer det bli, hela sommaren komemr bli bäst känner jag på mig, har massa planer med vänner, familj och pojkvän! Syster Viola och Adam tar studenten, utomlands med Hanna om vi får till det, stugor hit och dit, tågluffa, PIP och mer jag inte kommer på just nu. Längtar så! 
 
I och med att jag tog en så sen buss hem missade jag medelpasset jag planerade att gå på. Vaknade inatt av att jag hade skitont i huvudet som satt i till kvällen så det var kanske bra. Istället åt jag lite när jag kom hem och tog en promenad på ca 2.5 med syster till Pappa. Hade inte sett honom på länge så det var roligt. Vi gick och köpte hallonkesella som är hur gott som helst, tog en kopp te och satte oss i sängen och kollade ett avsnitt av Kollektivet. Jättemysigt, fick även prata ut med henne vilket kan vara väldigt skönt ibland. Tog några kort också såklart! Sedan eftr tio började jag springa hemåt som en dåre, hatar verkligen att gå ute ensam när det är mörkt. Så jag avverkade ytterligare 2.5 km, andra gången fort utav bara helvete. 
 
Kan ju passa på att säga att jag är ledig från skolan både imorgon och på Tisdag då några nationella prov är flyttade. Kan inte bli bättre start på veckan känner jag nu. Men jag ska ändå till skolan imorgon förmiddag för att leta reda på idrottsläraren, behöver ett häfte till en uppgift som ska vara inne på tisdag. Stress! Men lika bra att göra klart det i skolan så är det borta sen. Har inte mycket mer att säga, haft en helt okej helg och ska kolla in recept på goda nyttiga grejer och även boka två pass för imorgon. Gjorde 85 squats idag som finns med på squat challenge bilden jag la upp igår, börjar bli jobbigt nu. Körde alla utan paus så det lär kännas imorgon! Mer text än jag väntade mig haha, puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0