Nationellt prov i svenska!

Goddagens, kom hem för ett tag sen efter svenskaprovet, gick bra tror jag. Efter det åt Linnéa, Frida och jag lunch på skolan innan jag åkte till stan en stund. Är hemma nu och laddar inför coopertestet på idrotten sen. Är inte sugen på att springa alls men det är skönt när det är över haha. Sen har jag träff på Friskis med en som ska introducera mig till gymmet lite mer, så det blir roligt. Så kan jag komma igång mer där också! Sen ikväll är det ridning så jag kommer hem rätt sent ikväll. 
Tränade igår, Step och Corepass efter varandra. Däremellan körde jag benpress och mage och efter passen fortsatte jag med armar, axlar, bröst och 200 squats som vanligt numera, med min kompis viktskivan. Såg föresten en siames (stavning?) som åt gräs när jag var påväg hem haha. Ska unna mig ännu en glasspinne innan jag måste springa till bussen, hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0