Nattinlägg?

Hej! Hann inte med att blogg tidigare än nu faktiskt, har pluggat tränat och pluggar igen. Bev klar med en uppsats om kost och hälsa som jag verkligen satsade på. Har lämnat in den nu, får se hur det går. Passet jag skulle ta vi elva imorse sköt jag upp och tog ett likadant pass vid fem istället så jag hann plugga. 
Vid fem gick jag alltså på medelpasset, var riktigt jobbigt idag och mådde inte så bra innan. Efteråt gick jag in till gymmet och körde armar, axlar, bröst, mage och benpress. Sedan till stretchrummet och gjorde mina 200 squats med viktskivan. Gjorde även plankan och stretchade en massa. Fick med hela kroppen idag tror jag haha. Har som mål att komma ner i spagat inna sommarlovet börjar! Vore kul om det faktiskt gick. Ligger i sängen och är jättetrött, bättre att blogga på natten än inte alls kanske? Om man inte måste gå upp tidigt, vilket jag ska.. Ska promenera till stan och sedan hem och äta lunch innan jag ska till skolan. Efter skolan väntar Step och Core som vanligt på måndagar. Nu ska jag sova, är hur trött som helst. Godnatt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0