Regn och mysfrukost

Godmorgon! Stängde av mitt larm i sömnen så gick upp vid halv elva. Inte bra, måste skynda mig till skolan och få tag på idrottsläraren. Kollade recept på nyttiga frukostar och provade mig på detta! La till annan frukt vid sidan av vilket var väldigt bra för det i skålen var inte alls gott. Kanske för att jag hade alla nötter och frukter i ugnen, som kanske egentligen inte borde vara varma tillsammans med keso och kvarg. 
 
Recept:
1/2 äpple 
1 msk kokosflingor 
1 msk havregryn
1 msk solrosfrön
1 msk linfrön
2-3 dadlar
Kanel
Serveras med 1 dl kvarg+ 1 dl keso
 
Min version: Frukter och bär i ugnen ca 10 min 
1/2 äppte
1/3 banan
1 msk kokos 
1 msk pumpafrön
1 msk linfrön
2 torkade aprikoser
Kanel
Tillsammans med 2 msk kvarg+ 2 msk keso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0