Sliten

Kom precis hem, var verkligen skönt! Blev gött svettig, världens bästa känsla efteråt. Gjorde bra middag som jag åt nyss, åt lite makaroner också, glömde. Ändrade lite och kommer inte träna innan skolan. Och lördagen kommer jag vila, inte Medelpasset som jag ringade in. Har planerat träningen, kommer bli såhär:
 
Måndag- Step och även ett Corepass (fokus på bålstabilitet) efteråt, har en halvtimme mellan passen där ska jag utnyttja gymmet och vila. Tisdag- Medelpass, sedan ridning på kvällen. Onsdag- SkivSpin (styrka och sedan spinning, 90 min) sedan en timme innan Danspass. Torsdag- Puls int 75 (Spinning). Fredag- Dans. Lördag- vilar jag, Söndag- Medelpass. Känns som en bra plan, är riktigt taggad! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0