Step + Core

Tog bussen till stan runt halv 6 och köpte träningsbrallor och en träningströja innan jag gick från stan till Friskis. Hann till Step passet precis på sekunden, blev lite sen faktiskt.. Första gången jag provade Step, var riktigt roligt men svårt! Full fart med komplicerade steg och fort ska det gå! Men man kommer in i det efter några gånger. Därefter var det en halvtimme innan Core, däremellan pissade jag och åt ett äpple. Core är somsagt ett intensivt träningspass med fokus på bålen, alltså mage och rygg. Även mycket balansträning i det. Monsterpass för magen verkligen! Kom hem nu före halv tio och gjorde bra middag med grönsaker och mer grönsaker. Åt lunch efter skolan vilket var vid fyra ungefär så det gjorde inget att middagen var så sen. Längtar tills jag börjar se skillnad på mig själv, tänker använda bilden jag la upp på mig själv för två dagar sen som jämförelsebild. Blir sännande! Köpte ett proteinpulver får ca tre månader sedan som verkigen smakar skit, jordgubb. Så jag ska eventuellt köpa ett annat, Adam har ett med smak av mintchoklad som jag tror är mycket bättre. Det blir att jag inte använder det på grund av den vidriga smaken, som smör med plastjordgubb. Det bli när det finns pengar!
 
Imorgon har jag bara idrott i skolan, direkt efter det tänker jag sola en snabbis om jag hinner innan jag går till Friskis. Ska låta benen vila tror jag och har bokat mig på Skivstång. Blir roligt, har inte provat det förut! Senare efter det har jag ridning som vanligt. Bli en intensiv dag imorgon, kroppen lär må gött på onsdag. Såg detta på stan när jag gick till Friskis. Bara va?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0