Styrka+kondition, skivstång och ridning!

Hej! Hann tyvärr inte blogga imorse men det är bara att ta igen nu! Började somsagt skolan med idrott där vi hade cirkelträning. Innan det gjorde jag min kalasfrukost som nästan alltid numera består av bland annat knäcke med kaviar. Har aldrig riktigt gillat med det är salt och jag känner att kroppen behöver det nu när jag tränar så hårt. Har även sagt att jag ska undvika alla mjölkprodukter men hade ca en tesked mjölk i kaffet. I alla fall, idrotten, där ingick armhävningar, step-up, sit-ups, rygglyft, hoppret och dips. Riktigt svettigt, efter det spelade vi även fotboll och gjorde en stafettlek. Direkt efter det tog jag bussen till torget och tog en promenad till Friskis. Där åt jag min lunch som jag sjäääälvklart också tog kort på haha! Måste ju visa min braiga mat ;) Halvtimme efter det gick jag på skivstångspasset. Första gången jag gjorde det, var riktigt roligt.
Men dum i huvudet är jag som säger att jag ska låta benen vila idag och går på ett monsterpass med mycket fokus på ben med tunga vikter på dessutom. Tränade hela kroppen intensivt. Ångrar det inte dock, kroppen skriker verkligen, så härligt!
Sedan blev det en promenad tillbaka till stan och unnade mig lite sol. Tjugo minuter blev det, så skönt. Därifrån bussen snabbt som fan hem och äta lite igen inna ridningen. Hårt dressyrpass med en vikarie som var riktigt bra. Nöjd med min och hästens insats och har verkligen fallit för en ny. Caligo heter han, funkade riktigt bra ihop. 
 
Imorgon väntar först skola såklart, sen fika med Victor! Efter det laddar jag inför danspass och medelpass direkt efter. Känslan efter att man tränat hårt är obeskrivligt go, kan somna med gott samvete ikväll! Bild på middagen får ni såklart också haha... Förlåt för ett långt inlägg, delar upp bloggandet imorgon om jag hinner. Godnatt Kram :)
 
 
Frukost med te och kaffe för att öka förbränningen
Lunch
Innan ridningen
Glömde bild på middagen haha, skönt. Bara mat! 
Skrämmande het bild efter skivstångspasset
Fina frukten Caligo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0