Torsdag

Hola! Sitter halvsovandes och bloggar nu haha, är helt slut. Var i skolan idag först såklart, sedan hem. Slutade sent så var väldigt trött och hade huvudvärk hela eftermiddagen. Hade planerat spinning och kanske även skivstång idag men istället blev det en PW på 6 kilometer. Kände mig hängig och trött med ont i kroppen ända sedan igår så det behövdes nog. Idag kära vänner, upptäckte jag den supergoda vaniljkesellan! har småätit på den ett tag nu haha. Letade även efter vanlig lättkvarg men det var slut på två ställen. Passade då på att handla lite allt möjligt när jag tog min långpromenad. Hallonkesella är det heller inga fel på, ruggigt goda båda två. Laddat kylskåpet med massa sånt och även frukt och grönsaker. Hittade jordgubbar för nästan ingenting, blev hur glad som helst haha. 
 
Fick också veta idag att frysta bär kan bära på Hepatit A. Det firade jag med glass och frysta blåbär, hejaheja. Nej men dom måste kokas 1-2 min innan man kan äta dom. Blir ju sylt då, men jag gör nog hellre det än får Hepatit A. Åt även n halv tallrik med ännu mer frysta bär, både mango, hallon och blåbär. Jag måste ärligt talat vara dum i huvudet men det var gott i alla fall. Ska koka dom från och med imorgon, no tvek på det.
Imorgon är det först skola då, sen träna som vanligt innan jag nog åker till Adam. Måste även plugga mycket i helgen, har nationella prov framför mig nästa vecka. Stort tal i svenka om framtiden, har inte börjat än och måste lämna in ett elevoformulär om vad det ska handla om imorgon. Flyt är ju något jag inte alltid har, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0