Underbar kväll

Kom precis hem från Amanda, vi har haft en så himla mysig kväll på CCC! Det var varmt (i alla fall i början), sol, världens finaste ljus, musik och naturgodis. Bara mådde bra och skrattade, så kul för det var verkligen längesedan hon och jag träffdes själva och gjorde något. När vi var där träffade vi även Anton, Matilda och en till som jag inte vet vad han heter haha. Tyckte att jag förtjänade lite naturgodis efter min hårda vecka haha. Jo så där satt vi ett bra tag innan det blev för kallt och gick hem till henne en stund. Nu är jag trött och sliten och ska krypa ner i sängen, så skönt och har haft en delvis väldigt bra dag. Puss :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0