Vårkänslor!

Så underbart väder! Har tränar bra idag, elva var jag på ett medelpass istället för att skivstången var inställd.. Blev i alla fall väldigt svettigt. Efter det gick jag in till gymmet och körde axlar, bröst, biceps, övre rygg och mage. Sedan squatsen med tung skiva och massa stretch. Känner att jag är lite närmare spagat nu faktiskt! Promenerade även både dit och hem, drygt 7 km blev det. Så jag kan inta kvällen med gott samvete, Amanda och jag ska till CCC-bryggan och sätta oss ikväll med godsaker och filtar, hur mysigt som helst. Hade planer att se Hanna först men hon fick annat att göra. Så nu väntar duschen, ladda kameran och handla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stretchar du? :)

Svar: Jag kan göra ett inlägg någon dag där jag visar hur jag stretchar :)
Matilda Hollestein

2013-04-28 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0