Framtid

Min blogg är verkligen dålig vad gäller både uppdatering och inspiration i nuläget. Den kommer som sagt inte i förstahand när jag har mycket att göra, så något inlägg då och då är det som gäller för tillfället. Ska försöka göra bra inlägg när jag väl har tiden. Som alla andra är det väldigt mycket i skolan när det lider mot terminsslut. Än så länge går det bra, jag har många saker kvar att göra, mycket av det är redovisningar och fördjupningsarbeten så det känns tungt. Något positvt mitt i allt är att jag fått träningslusten tillbaka, och från ingenstans lite motivation. Jag ska dock inte som tidigare träna 11 ggr varje vecka och hetsa som jag gjorde, men på en lagom nivå. I helgen åt vi både det ena och det andra som inte var speciellt nyttigt, men jag har nu satt upp en lapp där mitt löfte är att dricka ca 2 lliter vatten per dag, dricka vatten är inte min starka sida. Inget godis, glass eller dyl, samt promenera hem från skolan 3 ggr/vecka. Hur enkelt som helst egentligen, och jag kommer garanterat må bättre och även se förbättring om inte allt för länge. Sedan när jag ser hur vårterminen blir ska jag försäka klämma in något pass här och där. Än så länge är det detta jag har tid med. 
Jag längtar till jul och i år har Adam och jag planerat en resa till Stockholm under mellandagarna. Förra året blev det en tur över dagen till Göteborg, men denna gång ska vi stanna längre. Stockholm är i allmänhet en roligare stad, så det är något att se fram emot som omväxling om inte annat. På tal om det går tiden så otroligt fort, ena dagen är det måndag innan det är fredag igen. Halva gymnasietiden är förbi och det känns så skönt, det har gått väldigt fort och går bara fortare även om det kan ses som lång tid. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0