tredje advent

 
Det börjar närma sig jul och det är underbart mysigt. Sista veckan i skolan ska bli så skönt. I helgen har jag först ätit en av de godaste middagarna någonson som min pappa gjort, inte att förglömma är hans otroliga talang för matlagning.. att man kan bli så bortskämd med mat! Samtidigt pågick det fotografering av maten till en tidning han gör artiklar i varje månad, ska länka när jag får bilderna. I lördags åkte jag till Adam för att fira hans syster som fyllde år. Jag sov där, och vi har mest sovit och tagit det lugnt och jag kom hem idag på kvällen för att sedan fira min syster som fyllt år. Ett jullov kommer otroligt lägligt, jag känner mig väldigt ostabil och slut av olika anleningar, som inte minst beror på stressen i skolan. Att göra saker man tycker om, kunna spendera tid på riktigt med alla och samtidigt bara ta det lugnt utan tider att passa, ska bli underbart.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0