12/2

Godmorgon, kom precis hem från Hanna. Vaknade först av ett brandlarm så jag bokstavligen höll på att skita sönder sängen, visade sig att Hanna brände makckor i ugnen. Hon kom i alla fall med frukost på sängen sen, hur gulligt som helst, blev så glad! Vi har i alla fall skrattat så mycket så vi fick kramp i magen och tårarna sputade. Har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge! Vi åt B&J som alltid och pratade hela natten om allt möjligt. Det blev även en spontan cykeltur på norrstrands gator sådär runt elva på kvällen, stannade till och tog en paus i en snödriva också, fel i huvudet. Innan jag åkte till Hanna lyckades jag äntligen dra mig iväg och köpa träningsskor och sportbh som jag verkligen behövde. Har även hål i träningsbyxorna som jag tror jag ska byta idag om jag hinner. Gymkortet hoppas jag också få fixat idag, har inte tränat på säkert fyra veckor och börjar få dåligt samvete haha. Ska på till idrotten två och försöka träffa hunden idag om jag hinner, ska göra massor! Bloggar senare med fler bilder!
Bild från instagram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0