22/2

Hej! Hann inte blogga mer igår, fick idén att kolla på nattinnebandyn med några tjejer.Var där vid elva, kollade ett tag innan jag och Hanna gick till donken och beställde glass genom drive in haha. Bästa idén jag fått på länge, var väldigt lång kö inne. Sen satt vi där ett tag och försökte komma på hur jag skulle komma hem, upptäckte att sista bussen hade gått och att det inte gick någon före 06. Slutade med att jah gick med hem till Hanna och sov där någon timme innan jag tog den astidiga bussen hem. Var i skolan vid 10 och kollade påe n musikal som musiktvåorna hade. Tacos till lunch också, synd bara att jag precis hade ätit frukost. Sitter i biblioteket och laddar datorn samtidigt som jag bloggar, kalasbra. Ska fika med Victor efter skolan, vi gick i samma klass på natur innan jag bytte och håller fortfarade kontakten, grymt. Sen ikväll ska jag antagligen träffa några goa tjejer för fredasmys. Och på lördag åker jag till Adam, blir en bra start på lovet. Tog några rätt dåliga bilder igår, ska ta fler innan jag åker till tjejerna ikväll. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0