Bra dagar med älskling

Hej! Igår efter att jag fotade det senaste kom Adam på eftermiddagen. Vi tog det väldigt lugnt, sedan vid tio kom vi på att vi ville ha B&J, så vi tog bussen till norrstrand. Resten av kvällen spenderade vi i soffan med våra glassar och kollade på roliga klipp där folk gör bort sig, rätt kul ibland haha. Imorse vaknade vi med sol ute, så skönt! Så vid halv tre tog vi en promenad till kroppkärrssjön för att åka skridskor och spark. När vi väl kom dit var det så mycket snö på isen och dessutom skare, så det gick inte att åka alls. Så vi satte oss på bryggan och drack varm oboy och åt gifflar istället. Vi tog även massa bilder, hade så himla roligt! Självklart kan jag inte göra något utan att ramla eller liknande, sprang i snön med skridskorna som inte var knutna och trampade på snörena och vinglade rejält inna jag föll och sa tja till isen och snön. Fick en bild precis när jag hade ramlat haha! Adam tappade mig en gång också, fick även det med på bild. Har inte skrattat så mycket på länge, hade en underbar dag verkligen. Nu sitter jag och i min säng med Anna samtidigt som jag väntar på att Hanna ska ringa. Imorgon ska jag fota om det är fint väder, sedan kanske träffa Hanna. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig, hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0