Byta hårfärg?

Efter skolan åkte jag hem, dröjde inte länge innan jag åkte till stan och mötte Hanna på freesun. Solade 20 minuter var, otroligt skönt! Sedan gick vi direkt och köpte b&j, dålig vana det där. Satt hemma hos henne och skrattade tills tårarna rann som vanligt. Nu sitter jag hemma och jäser ordentligt. Det blev som sagt ingen dressyr clinic eftersom jag inte kunde ta mig dit. Väldigt synd, men det kommer fler tillfälen. 
Har börjat tänka endel på vären också, angående mitt hår. Förra vären var jag ju väldigt blond och det var riktigt snyggt när det var som ljusast, se bilden från balen längre ner bara. Nu är jag väldigt mörk. Min naturliga är ju där emellan, börjat fantisera om hur det skulle vara med mer åt min narutliga? Bara tänka på det skadar ju inte i alla fall, vad tycker ni? Släng iväg en kommentar, skadar aldrig. Bilder från idag och olika hårfärger får ni nu. Hörs imorgon, kram



Min nuvarande hårfärg, mörkbrunt
Dåvarande väldigt bond
Väldigt gammal bild, nägonstans däremellan

Kommentarer
Postat av: Anan

Jag tycjer du ska ha din naturliga!:)

2013-02-18 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0