Dans, bad och annat fett

Hade bara idrott idag och det var tydligen dans som gällde haha. Vi var i små grupper och skulle komma på egen koreografi till valfri låt, askul! Jag, Frida och Linnéa lyckades väl rätt bra måste jag säga haha, NEJ. Save the world med världens stördaste koreografi, resten av klassen var i alla fall roade när man skule visa upp det sen. Kanske lägger upp videon på det, får se. Gjorde äve världens godaste banan/vanilj smoothie innan jag åkte till skolan, hälsade sedan på mamma på kontoret och fick se hur hon hade det på Rix fm. Nu klev jag precis ur badkaret, var så galet frusen så det var verkligen skönt. Imorgon väntar introduktionskursen på tingvalla trafikskola och massa annat, blir gött att få det gjort. Kom också på att jag måste måste göra något åt min så kallade header. Det är ju en matta, vad gör en matta på en header. Vet inte varför det är så, valde det inte själv haha. Sedan är det ju alla hjätans-dag på torsdag också, ingen aning om vad som händer då faktiskt. Blir säkert bra, här har ni bilder från senare idag!





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0