Fredag 15/2

Hej! Förlåt dålig uppdatering, har inte bloggat på några dagar. Får skylla på att det har varit alla hjärtans- dag eller något. I onsdags vad jag och Adam i alla fall på tingvalla trafikskola och gick på introduktionskursen. Har absolut varit med om tre och en halv timme som varit mer spännande. Men det är skönt att det är gjort i alla fall. Sen igår, på alla hjärtans- dag började det med att jag åkte till skolan så jag var där vid halv nio och hade lite planeringsmöte igen med några lärare, gick väldigt bra  Sedan köpte jag en ros snabbt innan jag åkte till Adam och mötte upp Boel som skulle låsa upp åt mig. Skulle nämligen överraska honom, så jag köpte en stor glasburk och fyllde den med godis och lite annat, även en nallebjörn som var väldigt söt. Sen städade jag lite på hans rum och gjorde fint och ställde blomman och det på hans nattduksbord. Hade velat gjort något roligare men hade brist på fantasi. Sedan åkte jag tillbaka till skolan, och från skolan och hem och åt lunch. Sedan snabbt tillbaka till skolan för att ha lektioner. Aldrig åkt så mycket buss på en dag tror jag. Slutade sent... Efter skolan åkte jag i alla fall hem och städade och höll på innan Adam kom. Tror han blev lite glad för min burk i alla fall! Fick en fin ros och en biobiljett av honom sen när han kom. Till middag gjorde vi pankakor med glass och hallonsylt, vilket var gott! Sedan gjorde vi inte så mycket mer, tog det bara lugnt. Älskar min Adam.
Idag har jag varit i skolan och gjort matteprov, gick okej tror jag. Nu är jag hemma och är på äckligt dåligt humör. Vet inte riktigt varför, men åker till Hanna snart och ska försöka sura av mig om det går. Först måste jag städa innan mamma kommer hem från Stockholm. Imorgon väntar lockingkurs på dansstudion tillsammans med Anna, vilket ska bli riktigt kul! Senare ska jag och två gamla goa från musikklass sjunga Värmlandsvisan i sundsta, som invigning på basketmatch. Efter det ska jag till pappa och äta middag. Fick bli ett långt inlägg nu, hörs imrogon /Matilda
Precis min känsla idag
Bild från igår
 
Världens finaste i somras
 
Den fina rosen jag fick
Bild från nyår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0