Godmorgon!

Försov mig och vaknade en halvtimme sent, hann till skolan före 8 ändå. Gjorde engelska läsförståelsen och åkte direkt hem. Har gjort mig en kopp varm choklad som var hur god som helst, orkade inte mer än halva ändå av all grädde på toppen haha! Tog på mig myskläder och satte mig på mattan, standard. Gjorde ett litet hjärta av oboypulver ovanpå, blev supergulligt! Ska bara ta det lugnt fram till jag börjar igen halv ett ungefär. Så himla skönt med lov nästa vecka! Har inga speciella planer faktiskt, Adam och jag ska hitta på något mysigt när vi har våran halvårsdag, som egentligen inte finns haha. 29:e är datumet men det är bara 28 dagar i februari så vi får se när det blir! Ganska roligt att just den dagen inte finns, dåligt tajmat av oss haha? Har inte mycket speciellt planerat förutom det, ska jobba i en kiosk en dag och tjäna pengar, asbra. Antar att jag ska försöka vara ute lite och göra något med mitt liv. Får se vad det blir, ska göra mig lite i ordning nu innan jag åker till skolan igen. Kunde inte bestömma vilka bilder jag skulle lägga upp så jag a upp nästan alla haha. Hörs!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0