Hej, jag känner dig!

Kom nyss hem från skolan, läraren började må illa så vi fick sluta lite tidgare! Såå gött. På vägen hem hade jag även ett kort samtal med en liten flicka på gatan som är 4 eller 5 år. Hon berättade för mig att hon känner mig, och att hennes farmor och farfar kommer snart. Och hon hade bakat muffins till dom, så go! Gjorde min dag den gosegumman. Lyxade till det och gjorde hallonsmoothie med kokosflingor i, så ligger på mattan och tuggar smoothie nu haha :) Ska välja inriktning inför tvåan och individuella val idag också. Har fortfarande inte bestämt mig, men det lutar åt beteendevetenskap och kanske dans som individuellt val. Beslutsångest...Uppdaterar flitigt nu i början i alla fall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0