Lördag 16/2

Hallå där. Dagen startade sämst, skulle på locking-workshop klockan 12.00, 5 minuter innan vi ska åka får jag reda på att den är inställd. Så jag har varit förbannad hela förmiddagen eftersom jag hade sett fram emot det väldigt mycket. Istället gick jag och Anna och köpte päronmer och åkte på rumpan i en isbacke. Ganska roligt det med, fick bli våran tröst haha. Sedan tog jag en kort dusch innan jag åkte mot Sundsta för att sjunga på basketinvigningen. För mig gick det faktiskt bra, sången i helhet var inte perfekt men det lät ganska okej i alla fall. Sedan eftet det var det tänkt att jag skulle till Pappa egentligen men det blev inget. Istället skulle jag till Hanna eftersom jag inte kom iväg till henne igår, men det blev det inget av heller...Slutade med tjejkväll på kära Kroppkärr med gamla goa tjejer. Kollade melodifestivalen och pratade massor, jättemysigt! Planerat PIP i sommar och massa kul vi ska göra snart. Kom precis hem och sitter i soffan med ont i magen, ska sova. Imorgon ska jag till stallet för första gången sedan oktober, årsmöte med usek. Har tyvärr beslutat att gå ur, det blir bäst så med tanke på skolan osv. Ska bli hur kul som helst verkligen att träffa alla hästar och kompisar, ridlärare och allt. Ska ta med kameran så ni får några fina bilder när jag kommer hem, kram!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0