Pannkaksmys

Var på stan en stund som planerat och hittade ett par vita byxor som jag letat efter länge men inte hittat eftersom det inte riktigt varit säsong fö det. Hårfärg lyckades jag köpa via mamma så det blev fixat också, får hjälp imrogon förmiddag av Rebecka som är väldigt duktig med färg! Efter stan åkte jag direkt till Pappa och var där en stund innan jag tog en promenad med hunden tillbaka till Mamma. Sen ikväll åkte jag upp till Pappa igen och hade pannkaksmys med syster och Ida-Lovisa som hade med sin goa dvärgpudel. Åt massa småplock och var där ett tag. Kom precis hem efter att Ida-Lovisa körde hem mig i sin nya bil, sitter i sängen och ska sova. Imorgon väntar roliga grejer med Adam, så vi hörs då! Poss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0