Söndag 17/2

Vaknade ganska tidigt idag, var taggad att åka till stallet. Kom dit vid två och hade årsmöte. Lite sorgligt att det var sista mötet men det var rätt att gå ut styrelsen också. Nu ska jag komma igång med ridningen igen nu när jag äntligen får fortsätta, och bara fokusera på det och inte jobba så mycket i stallet. Till en början i alla fall. Ska ta kontakt med stallet någon dag och leta efter en bra storhästgrupp. Längtar riktigt mycket till jag kommer igång igen, nu har jag mer tid att satsa mycket på det också. Kändes underbart att vara tillbaka och träffa alla. Och hästarna såklart, pussade extra på min älskade vinnarponny. Gick ut och fotade Emil, Zindo och Miranda efter mötet då de var de enda som var kvar ute. Svårt att få bra bilder inne i stallet. Kanske åker dit på dressyr clinic för Elisabeth Lundholm imorgon kväll, A-tränare i dressyr samt tidigare förbundskapten för dressyrlandslaget så det kan inte vara annat än bra. Har inte speciellt mycket söndgsångest idag, har bara varit glad faktiskt haha! Hörs imorgon, puss
Bild från instagram @matildahollestein
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0