-

Blev inget hemmaspa, istället åkte jag hem från bergvik tillsammans med min syster. Senare nu på kvällen har jag varit ute och letat efter en bortsprungen hund. Desvärre hittar jag ingen voffis och när jag går in genom dörren igen blir skärmen på mobilen svart, och nu funkar den inte längre. Har inte haft den ens ett år, hoppas verkligen den skärper till sig! Jag tappade den inte ens, bara höll i den. Iphone ser bara bra ut i handen men är egentligen inte den bästa mobilen känner jag.
Lät föresten håret vara från plattång och allt var det är, ska endast platta håret någon gång ibland för att det ska bli friskt och starkt igen. Antar att det är något jag måste vänja mig vid innan jag blir bekväm med det, jag har ju använt plattång i flera år utan paus. Frågan är varför, lockigt kan vara hur snyggt som helst!
Nu ska jag be en önskebön till Steve Jobs att min mobil är i sitt livs fulla bruk imorgon när jag vaknar. Godnatt hörs, hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0