Sannäs

Hej! Vi kom hem igår kväll från kusten och det har varit en känslosam helg. En allt för nära släkting somnade in i fredags och vi hann inte åka ända hem innan det var för sent. Det var en mycket jobbig kväll och natt, och vi är väldigt ledsna. Men hela familjen har varit samlad på kusten efteråt nu i några dagar för att ta hand om varandra. 
Resten av tiden har periodvis varit bra, det är så härligt att vara där. Så trots allt har vi kunnat njuta vissa stunder med bra väder.
 
Jag och Adam ska även åka dit tillsammans på fredag och stanna en natt i ett av husen, ska bli riktigt mysigt. Lyckades boka tågbiljetter hem efter väldigt mycket krångel haha. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade ganska tidigt och la mig i solen en stund innan jag mötte pappa i stan. En fika på muséet och sedan middag hos honom. Vi har börjat prata lite om att jag ska lära mig fiska med tvåhandsspö mm. Vill lära mig på riktigt, och pappa är inte mindre än professionell sportfiskare så jag har ingen dålig lärare i så fall! Sedan finns det flera andra jag kommer få lära mig av som variation och jag ser fram emot det! Känns coolt att få upp en till exempel en lax och få kämpa för det själv. 
Imorgon ska jag springa runt på stan och luncha på Bergvik med min kanelstång Adam. Har inte sett den på länge heller så det blir bra. Väldigt kärleksfulla ord om honom. Är jäkligt trött och har varit på lite dåligt humör idag så nu ska jag sova, godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0