Tillbaka efter allt!

Hej på länge, har inte bloggat sedan jag började jobba vilket var snart fyra veckor sedan! Har haft så himla roligt under dom veckorna. De första två veckorna repade vi på Tolvmansgatans fritidsgård där de har två replokaler. Till hjälp hade vi Rasmus och Jonas från Musikhögskolan i Stockholm som utöver det kommit väldigt långt inom musik åt egna håll. Vi repade in tolv låtar som vi under sista veckan spelade upp som lunchkonserter både i Stadsträdgården och på Soltorget. Eftersom vi var två band spelade vi varannan dag på båda ställena och det var väldigt uppskattat av många vilket var väldigt roligt. 
I slutet av sista jobbveckan klämde jag även in PIP med camping! Vi åkte dit på tisdagen innan det började för att sätta upp tält mm, inte så kul att mitt enorma 6-manna tält saknade pinnar.. Så Astrid och jag klämde in oss i hennes enmannatält haha. Dock var jag tvungen att sova hemma de flesta nätterna eftersom jag skulle jobba tidigt varje dag. Vi träffade såklart många sköna människor så det var lite tråkigt när det var slut.. Och många bra som spelade, Bara På Låtsas, Movits, Maskinen, Rebecca&Fiona, Icona Pop, Panda Da Panda, Johnossi, La Roux, Lorentz & Sakarias, Håkan Hellström, Amanda Jenssen, Scooter och Oskar Linnros. Nämnde många nu och alla var bra! 
Jag har även gjort mycket utöver detta, Astrid och jag har till exempel cyklat till Hammarö och tillbaka som var 3,4 mil. Vi köpte med lunch och annat gott på vägen och cyklade ända ut till min lillebrors pappa. La oss på bryggan i solen innan vi körde fyrhjuling mm, vilket var ett tag sedan jag gjorde, riktigt kul! Jag och min syster har också spenderat en hel del bra tid med varandra och det har verkligen behövts. 
 
Så, nu när mitt sommarlov börjat på riktigt ska jag komma igång med bloggen som förut men först ska jag till kusten några dagar och rensa huvudet. Ska bli så skönt, kan vara ett av de bästa ställena att vara på under sommaren. Har tagit lite bilder under veckorna, väldigt blandat!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0