Fullt ös!

Hej! Har ju inte bloggat på flera dagar men jag kan meddela att jag nästan är helt klar med allt skolarbete tack vare det! Har gjort alla nationella, muntliga redovisningar, inlämningar mm, äntligeeeen. Har bara en muntlig presentation och en inlämningsuppgift kvar. Underbart skönt, är väldigt sugen på att åka på semester ska ni veta. Anna är i USA, min syster är i Magaluff och Adam kom hem från Ayia Napa någon gång idag. Och det är inte mer än en vecka sedan pappa kom hem från Kroatien. Studentresor och födelsedagspresenter dock, men inget jag blir mindre avundsjuk på! 
Har haft massor för mig under veckan, grillat en hel del har jag gjort. Det är jag som har stått för middagen ganska ofta faktiskt haha. Träffat mormor när hon har varit här, vilket borde ske oftare. Detsamma med pappa. Firade pappa i måndags när han kom hem från sin resa, överraskade med tårta och mys när han klev in genom dörren. Sedan har det varit en blandning av allt möjligt, ridning, vårkonsert med Victor och Andreas från klassen jag gick i på Älvkullen först, badat, solat, spelat golf för andra gången och det gick rätt bra ska ni veta, sedan har jag tagit tag i mig själv och promenerat! Gick ca 4,5 km imorse och drog till med en brakpowerwalk i eftermiddags ända från huset till Hammarö! Dryga milen blev det. Nu har jag svinont i knävecket av någon anledning, och på vänstra låret som ett blåmärke på insidan känns det som? Ont gör det så det var ingen bra start på träningen, tog nog i för hårt för snabbt. Ha det! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0