Min helg!

Hej! Har haft en relativt bra helg, i fredags hade jag bara mattelektion där vi fick reda på resultatet på nationella provet och hela betyget. Är jätteglad att det gick bra, har ju inte haft matte mer än drygt tre månader på hela ettan eftersom jag varit sjukskriven. Så det kan jag vara nöjd med. Senare den kvällen åkte jag till Astrid där det tillslut var massor med folk, nya och gamla. Riktigt roligt var det, kvällen blev kalasbra. 
 
På lördagen åkte Adam och jag till Sommaro för att spela golf, en bana med nio hål. Har bara spelat riktig golf en gång tidigare så jag är ju inte speciellt bra haha, men det var kul trots att jag förlorade megastort. Det avslutade vi med världens godaste glass, solero med mango eller något sånt mmm! Prinsessbröllop var det ju också så det såg vi lite på. Senare den kvällen åkte vi till Adam där vi grillade. Blev jättegott och vi fortsatte kvällen med kubb och kortspel. Gick inte peciellt bra för mig där heller, det är inte mycket jag är bra på verkar det som haha. Sov där i alla fall, vaknade sent och har bara tagit det lugnt hela dagen. Inte gjort något alls i princip. Jag kom hem vid sju och fick träffa min syster som kom hem från Magaluf inatt. Sjuk har hon blivit också, som jag. Fast det är bättre på mig nu som tur är. Synd om henne som har bal och studenten framför sig så jag hoppas verkligen att hon blir frisk. Hon hade med sig choklad till mig och lillebror som är jättegod! Fick även en present av Adam han hade med från Ayia Napa, en kylskåpsmagnet med två åsnor som parar sig. Skön han haha. I alla fall, direkt när jag kom hem gjorde jag middag till mamma och mig. 
 
Imorgon ska jag antagligen till skolan en sväng, har ingen lektion men måste sätta mig och plugga och kanske lämna in böcker. Jag ska även fixa naglarna på Viola (min syster) inför balen vilket ska bli roligt, ska piffa till mina egna också kanske! På vägen hem idag köpte jag en hårinpackning, värmeskydd till håret och puder med mera. Nu ska jag kolla lite på en imlämning jag måste börja med sen är det sängen som väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0