5/3

Godmornski! Vaknade vid elva, har bara en lektion idag som där ska vara hemma och svara på frågor så är ledig idag med, hur gött? Ska till vårdcentralen klockan ett för min magkatarr, har det varje dag och har haft det riktigt länge så det ska bli skönt att få det fixat. Vaknar ofta med ont i magen och så bränner det ordentligt i halsen och får nästan som kramper i bröstkorgen så det är riktigt jobbigt. Antar att det beror på all stress och att jag äter väldigt sabbt hemma så jag får kramp gör det nog inte bättre. Funderar i alla fall på att promenera dit, tar ett tag att gå men det vore riktigt skönt. Senare idag ska nog jag och Adam baka kakor, var väldigt sugen på det igår men inte alls idag haha. Blir säkert det när vi börjat baka dom! Sen om vi hinner kanske vi gör hemmaspa, vore mysigt. Måste börja klä på mig om jag ska hinna så vi hörs när kakorna är klara!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0