Fredag!

Bakade dom förbannade kakorna igår äntligen! Gjorde degen rosa men tyvärr syntes inte det efter att dom varit i ugnen. Dom blev i alla fall väldigt goda! På kvällen åkte jag och kollade på Adam och hans klass som hade klasskonsert på sundsta. Överraskade honom med kakorna sedan när vi kom hem, ibland får jag allt till det. Tog det lugnt hela kvällen sen innan vi gik och la oss, var väldigt trött. Idag har jag inte gjort speciellt, skola och sen hem. Eller jo, var hundvakt igen så tog en promenad till Pappa och var där till halv tio ungefär. Imorgon om det finns ork ska jag till stallet på morgonen/förmiddagen bara för att jag fick sån himla lust för det! Bland det härligaste som finns att vara i stallet på morgonen. Tar såklart med mig kameran i så fall. Senare på kvällen ska jag och massa tjejer till Siri för födelsedagsmiddag och kolla finalen av melodifestivalen, blir grymt! Senare på söndag väntar mys med Astrid, har en bra helg framför mig. Så underbart föresten att det börjar bli vår ute, så skönt att vakna när det är fint väder ute! Ska sova nu, är trött som ett as som vanligt. Ha en bra fredag av det som är kvar av den!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0