Lördagsmys!

Blev inget av att åka till stallet idag tyvärr, istället skulle jag och mamma till Skutberget och gå men självklart blev det inte av heller haha. Istället ringde jag Anna så kom hon över till mig en stund och pratade innan vi började baka kakor jag skulle ha med till Siri som jag åkte till senare. Subwaykakor i megastorlek, kan inte bli bättre! Duschade en snabbis innan jag åkte till Siri sen. Åt god middag och hade det gött innan finalen började, hoppades Anton eller Robin skulle vinna så vi satt och klämde sönder varandras tummar när dom räknade röster haha. Blev väldigt förvånad att inte Anton fick fler röster.  I alla fall, vi hade skitroligt och skrattade som idioter, speciellt åt alla fina bilder vi tog på mig haha, lägger kanske upp dom imorgon när Amanda skickat dom till mig herregud. Sen efter tolv tog vi bussen mot stan och hann precis byta till fyran så kom hem för en liten stund sen, trött och sliten. Imogon är det söndagsmys med Astrid som gäller, ska bli riktigt najs. Har inte träffats ordentligt på länge! Ligger i sängen och somnar när som helst, hoppas alla haft en bra kväll och puss på Robin som vann hela köret! Godnatt

De två första från instagram @matildahollestein, sista bilden togs i Siris spegel haha


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0