Middag med Hanna

Lyckades få ett bord åt mig och Hanna på Glada Ankan. Hon är verkligen bäst.Vi tog kycklingfilé båda två, jättegott. Blev hur mätt som helst. Vi satt där till efter nio någon gång innan vi tog bussen hem igen. Missade tyvärr melodifestivalen, hade velat se Robin och Anton haha men dom gick vidare i alla fall! Grymma, funderar på att göra cover på både Robins- You och Antons- Begging. Får se vad som händer med det... Bilder jag tog när jag kom hem mm. Inte bästa kvalitén kanske men det är något. Har beslutsångest så jag kan knappt välja ut vilka bilder jag vill lägga upp så ni får nästan alla som vanligt haha. Hörs!

Bild från instagram på maten @matildahollestein

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0