Min söndag

God kväll, blev väldigt sent bloggande idag! Började dagen med att sova nästan till elva, var trött efter all mat och allt skratt igår haha. Åt frukost och gick sedan till garaget och sorterade ridkläder och allt sånt. Rider nu på tisdag för första gången på 5 månader så det ska bi riktigt roligt! Sedan kom syster förbi med hundarna, tog en promenad med dom. Sedan vid sex ungefär gick jag till Astrid, så gick vi tillsammans upp till systra mi, skulle låna pengar av henne till mat. Vi tog bussen till norrstrand och köpte pizza och annan skit man inte ska äta haha, och åkte hem till Astrid sen och åt och kollade tv. Riktigt gött men är fruktansvärt mätt, och trött. Ska krypa ner i min varma säng och sova så fort jag bloggat klart! Haft en riktigt bra helg, hoppas ni också haft det! Puss 
 
Första bilden från instagram idag @matildahollestein


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0