Tjänar pengar!

Gokväll bloggen, sent inlägg idag igen. Kom nyss hem efter att ha jobbat i kiosken på LLA från 17-21. Är väldigt trött, kom hem så sent i och med allt efterarbete som ska göras. Började bra med att två liter vatten jag hållde i kaffekokaren rann ut över hela diskbänken, för att någon annan inte tömt den sedan tidigare. Hannas byxor sprack också, allt går så bra. Hade med mig henne som sällskap, det var skönt att ha någon man kunde prata med, var riktigt dött idag... Hon lånade min kamera som ni ser, riktigt fula bilder blev det, varsegoda. Ett enkelt sätt att tjäna pengar på i alla fall, så jag ska verkligen ta vara på de tillfällen jag få att jobba, hur bra som helst! Sliten somsagt, ska lägga mig och kolla Fråga Olle eller nåt haha, hörs imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

hej :D

Svar: Hallå där!
Matilda Hollestein

2013-03-12 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0