Torsdag och fredag

Hej! Blev dåligt med bloggande igår eftersom jag var mycket med Adam. Vi spelade i alla fall badminton i tingvallahallarna först, innan vi åkte hem till mig en sväng. Senare tog vi bussen till Adam och lagade mat tillsammans.Sen idag vaknade jag hos honom då såklart, sen på eftermiddagen åkte vi in till stan och tog en fika mm innan jag åkte hem. Sen sist men inte minst drog mamma och jag en spontanare och köpte biljetter till genrepet för melodifestivalen i LLA, en timme innan det började. Fick gymma platser och det var riktigt bra! Måste säga att Robin Stjernberg har sjukt grym röst. Nu ska jag sova, har hänt massor idag och är väldigt trött. Godnatt

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0