Torsdag

Hola, snart helg! Sitter i skolan nu, börjar vid två och slutar strax före fem. Är hemma med lillebror ikväll för att mamma ska ut så ska försöka dra med honom på Adams klasskonsert ikväll. Är trött som ett aaaas även fast jag sov rätt bra och är hungrig för att jag glömde äta lunch innan jag åkte, bra där. är  Är även brutalt sugen på dom där kakorna jag skulle baka men aldrig blev nåt av det, måste verkligen baka när jag kommer hem! Vore ju för gott alltså. Ska försöka ta mig till stallet i helgen för skojs skull, börjar antagligen rida igen nästa vecka! Sjukt konstigt att det har gått 5 månader sedan sist. Har föresten blivit riktigt trött på att jag inte kommit igång med träningen än för att jag inte fått gymkortet. Innan jag får det p actic funderar jag på att köpa koer på friskis istället, då det finns massor av pass man kan gå på, även olika danspass som är asbra! Tränade där först, kanske ska fortsätta där då istället..? Random bilder varsegoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0