13/5

Har haft en väldigt lugn dag idag, först skolan där vi på engelskan kollade på film. Skrattade massor med Hanna som vanligt! Sedan mötte jag min syster på Älvkullen innan vi åkte med Ida och Elin hem. Packade ihop träningskläder och åt mellis innan jag, Viola och hennes kompis Elin tog bussen till stan och fikade på det nya Sandys. Supermysigt inrett med 50-talsstil, turkosa väggar, olika rum med stora soffor att sitta i mm. Gott var det också, åt en kaka med chokladbitar i som satt rätt bra. Mötte sedan Astrid och gick till Friskis för Step, fortsatte i gymmet. Kändes riktigt bra idag, speciellt i stretchrummet. Kände att jag kom ännu lite närmare spagat, inte alltför långt kvar så jag kanske lyckas innan sommarlovet börjar haha! Åt bra mat när jag kom hem, ska städa nu. Städar jämnt verklar det som men jag bara skjuter upp det hela tiden. Så duktig är jag faktisk inte.. Kommer altid på tusen andra saker man kan göra förutom att just städa. Men nu ska jag ta tag i det, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0