21/5

 
Hej! Började dagen med att försova mig, somnade dessutom med träningskläder och hela köret på. Inte konstigt att jag sov dåligt inatt, obekvämt och varmt! Började strax efter nio med tre delar av matte nationella som jag berättade om igår. Kändes sådär faktiskt men sista delen kändes bäst. Vi satt hela förmiddagen och även efter lunch med prov, väldigt skönt att det är över för nu är det bara muntliga delen kvar. Satt i solen en stund med Hanna på lunchen innan vi körde sista delen. Somnade på soffan på eftermiddagen hemma och vaknade efter ett tag, vet inte hur länge jag sov. Hatar att sova på dagen, får alltid ont i huvudet och mår allmänt dåligt efteråt. Men jag släpade mig till gymmet nu på kvällen faktiskt vilket jag inte ångrar. Hade svårt att koncentrera mig dock, har mycket i huvudet som inte går att släppa. Åt lite när jag kom hem och nu måste jag sova, blev väldigt sent idag! Kram

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0