Bra dagar!

Åkte till Hanna sent igår kväll, där jag först träffade henne och några nya tjejer! Senare kom även Gabriel med en kompis och vi spelade lite, pratade och hade det bra. Trevlig kväll var det, somnade riktigt sent dock men det var det värt. När vi vaknade gjorde vi frukost och fortsatte prata innan jag åkte hem vid lunch. Världens goaste väder var det så jag skyndade mig ut i solen. Senare var det träning, Intensiv jympa som var så äckligt jobbig. Men känslan efteråt är oslagbar! Gjorde riktigt god mat idag, bland det godaste i år kan jag lova. Räkor med fräsch sallad, avokado, oliver och improviserad aioli. Till efterrätt unnade vi oss vaniljglass med jordgubbar och riven choklad. Kände lukten av klippt gräs idag också, luktar ju bara sååå gott! Har ätit ganska mycket skit i helgen så ska öka växeln nu. Så himla tråkigt att mina benhinnor gör så ont, och även knäna. Min magkatarr är kvar som vanligt och börjar bli riktigt jobbig när jag tränar. Får någon slags kramp och bränna i halsen som är riktigt obehaglig. Har det dagligen men det blir värst när jag tränar och på morgonen vaknar jag alltid med ont i magen. Ska lämna blodprov igen för att kolla om det är någon bakterie så jag får antibiotika för det. Har sovmorgon imorgon vilket är hur skönt som helst, kort vecka är det ju också! Lediga både torsdag och fredag, har väldigt roliga planer för dom dagarna om det blir som jag tänkt. Kommer bli en bra vecka att blogga på, mycket som ska hända! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0