Eurovision!

Kom precis hem från Amanda där vi hade Eurovisionmys för tredje året i rad med ett gäng tjejer från gamla klassen.  Tyckte personligen att Robin var bäst, han som sjöng opera var ockå grym haha! Cool och duktig var han, låten fastnar på hjärnan också. Tyckte verkligen inte om Danmarks låt, kommer inte ens ihåg hur den går, usch. Vi blev så sura allihopa haha, trogna följare av det där mello. Använde min locktång lite idag, har ju naturligt ännu lockigare hår, men tycker det blir mycket finare med locktång. Kanske bara är en vanesak att jag inte trivs i mitt naturliga hår, vet inte faktiskt. Kan lägga upp en bild någon dag så får ni se hur jag ser ut. Ligger i sängen och är hur trött som helst, imorgon blir det ännu en bra dag. Ska träna, försöka åka till Pappa på lunch efteråt och sedan grilla med familj och pojkvän, jag ska försöka dra med mormor också. Varmt är det ikväll med, mitt rum är som en bastu just nu... Hoppas det blir lättare att sova nu än det var inatt, gick upp jättetidigt och var bara tvungen att duscha av kroppen för att jag var så varm. Sen fortsatte jag sova, sneaky var jag som inte väckte någon också. Blandat med bilder från instagram, kamera och mobil!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0