Grattis Mamma!

Idag har mamma fyllt 53 år, så jag började dagen med att gå upp sex imorse för att göra en tårta. Jordgubbstårta med marängbotten. Sedan letade jag fram Sven Ingvars "Grattis lilla mamma" på spotify och satte den i bott när jag var färdig med allt. Ganska roligt när hon vaknade av dunket faktiskt, haha! Så vi hade en mysig frukost innan jag var tvungen att läsa ut en bok som jag hade prov på idag. Läste som en dåre från åtta till nästan elva innan jag blev färdig med det sista. Provet gick ganska bra, känns väldigt skönt att det är gjort. Det var den enda lektionen jag hade idag faktiskt. Senare mötte jag syster på stan för att köpa blomma och present till mamma. Och nu på kvällen har det varit lite kalas med släkten så som det brukar. Är helt ledig imorgon, ska dock upp tidigt för att plugga engelska med Adam, vi har fått ungefär samma uppgift och är inte lika tråkigt om man är två. Har mycket i skolan som ska vara klart, helst nästa vecka. Det är massor med långa inlämningsuppgifter och muntliga redovisningar som aldrig tar slut. Nu är jag trött och sliten, godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0