Ljusare tider!

Var hos frisören imorse och gjorde håret ljusare. Var ganska säker på att jag skulle stanna som mörk när jag gjorde det i december men så blev det inte. Blond är jag ju inte i och med att håret var färgat, men ljusbrun/mörkblond. Vet inte riktigt om jag tycker om det eller inte faktiskt, det är slingat och isatt någon specialfärg i botten mm, fast jag egentligen vill ha en jämn färg. Är lite mörkare i underhåret också, frisören ville inte ta där. Något jag inte är så glad över haha, värsta jag vet. Får känna efter ett tag hur det känns, finns det pengar för det i framtiden kanske jag blir ljusare vi får se. Kände direkt när färgen var ursköljd att jag ville ha mitt möka hår tillbaka, bös. Detta är i alla fall det närmaste min naturliga hårfärg jag varit på länge, är råttfärgad ungefär. Som dom flesta svennebananerna! Efter det, som tog längre tid än jag trodde.. åkte jag hem och åt lunch med mamma innan jag började skolan. Och nu på eftermiddagen har jag ungefär bara ätit och solat. Har inte tränat för det orkar jag inte, har ingen lust heller. Försöker igen imorgon så får vi se. Nationella proven i matte har vi imorgon, två av tre delar och jag är inte ett dugg taggad. Känner inte att flytet är med mig riktigt längre! Men snart är det sommar, då bruka det mesta bli bättre. Kommer få skrattrynkor innan jag fyller tjugo i alla fall, ler mest hela tiden så mycket bilder som jag tar haha. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0